بلاگ سرگرمی و تفریحی باما

جدیدترین مطالب سرگرمی و تفریحی را اینجا ببینید

بلاگ سرگرمی و تفریحی باما

جدیدترین مطالب سرگرمی و تفریحی را اینجا ببینید

* تبلیغات - تبادل نداریم*

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است


خبرگزاری صدا و سیما / میزان: برای نخستین بار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فقط به رسانه ملی اجازه تصویربرداری از یکی از پایگاه‌های موشکی در دل کوه را داد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران اعلام کرد: پایگاه‌های موشکی ما در اعماق ۵۰۰ متری زمین آماده مقابله با تهدیدهای دشمنان هستند.

سردار سرتیپ امیرعلی حاجی زاده گفت: پایگاه‌های زیرزمینی موشک‌های دور برد جمهوری اسلامی ایران در همه استانها و شهرهای این مرز و بوم مستقر و آماده هستند و در اعماق 500 متر زیر کوه‌های بلند قرار دارند.

شهر موشکی سپاه در دل کوه +عکس

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مهر ۹۴ ، ۱۶:۱۴
باما


یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی تصویری از یک پراید را به اشتراک گذاشته که پشت آن نوشته شده است: «ایربگ ندارد؛ ما مثل یک مرد می‌میریم» 


جمله ای عجیب پشت یک پرایـد در تهران! (+عکس)
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۴ ، ۱۰:۳۰
باما


شب جذاب خندوانه با حضور مالک پاری‌سن ژرمن

از عشق تا مرگ با عادل فردوسی‌پور

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مهر ۹۴ ، ۰۹:۰۱
باما


«سانمای ود» (Sanmay Ved) یکی از کارکنان سابق شرکت گوگل است. او توانست به‌طور کاملا اتفاقی، برای یک دقیقه صاحب Google.com باشد.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ مهر ۹۴ ، ۰۰:۰۴
باما


با انتشار خبر ازدواج آزاده نامداری، همسر اول شوهرش نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

آزاده نامداری دوشنبه (6 مهر 1394)، با انتشار خبری در صفحه اینستاگرامش، ازدواج دوم خود را رسانه ای کرد که در فضای مجازی سجاد عبادی به عنوان همسر جدید وی معرفی شده که فرزند رحیم عبادی رئیس سازمان جوانان دولت اصلاحات و مرحومه فریده ماشینی از فعالان جبهه مشارکت است؛ اما تا کنون این مجری سابق نام همسر خود را افشا نکرده است.

در ادامه حواشی ازدواج جدید آزاده نامداری ، مهسا آبونگر با انتشار تصویری از صفحه دوم شناسنامه خود درباره طلاق و ازدواج مجدد سجاد عبادی توضیحاتی را خطاب به آزاده نامداری و همسر سابق خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

چالش ازدواج آزاده نامداری با همسر سابق + سند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۴ ، ۱۲:۰۰
باما


روز گذشته در شبکه های اجتماعی، تریلر مستند زندگی کریستیانو رونالدو که قرار است بصورت رسمی 9 نوامبر بیرون بیاید، منتشر شد. در بخشی از این تریلر، رونالدو در پاسخ به سوالی در مورد بهترین بازیکن دنیا با خنده می گوید:" بهترین بازیکن دنیا من هستم، البته تا زمستان."
به نظر می رسد که خود رونالدو هم می داند که پس از کسب دو بار متوالی توپ طلا در سال های 2013 و 2014، امسال شانس چندانی برای هت تریک در کسب این افتخار ندارد و این مسی خواهد بود که به واسطه کسب سه گانه همراه بارسلونا، برای پنجمین بار، عنوان بهترین بازیکن جهان را از آن خود خواهد کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۷:۰۱
باما


آزاده نامداری با انتشار یک پست جدید و غافلگیر کننده در صفحه ی اینستاگرامش، خبر ازدواجش را رسما اعلام کرد.

آزاده نامداری در این پست نوشت:

” سلام

ازدیشب تا الان تو شوکم،،،توقع اینکه ایییین همه آدم وارد جزیی ترین حریم خصوصی من بشن رو نداشتم..مث همیشه انگار برداشتام اشتباه بود،واین بارم متاسفانه میدونم جریانی آزار دادن منو مدیریت میکنه،که دیگه مهم نیست،،اصلم همیشه این بوده که با هوادارام صادق باشم..میخواستم بعد این فاجعه ی تلخ عربستان وهمین طور ایام محرم وصفر حتما اینو بگم،که گویا نمیشه صبرکرد،،

من درمهرماه هزارسیصد ونود وچهار ازدواج کردم،،این خیلی شخصیه،اما بااتفاقات دیشب مجبورم الان اعلام کنم…

پ.ن.براتون آرزوی خوشبختی میکنم

پ.ن.برام آرزوی خوشبختی کنید لطفا. ”

آزاده نامداری دوباره ازدواج کرد + عکس

آزاده نامداری



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۴:۳۴
باما

هفته نامه صدا - حبیب صداقت: تا همین چند وقت پیش، برای مخاطبان تلویزیون، آثار کمدی خلاصه می شد در سریال های نودشبی، همان هایی که زمانی مهران مدیری، رضا عطاران و این آخری ها سروش صحت سازنده اش بودند. اما با برنامه «خندوانه»، بخش های تازه ای از کمدی وارد جعبه جادویی ما شده است.

حالا مهم ترین بخش خندوانه، اجرای کمدین هایی است که آرام آرام خودشان را جاانداخته اند و با نمایش های کوتاه شان تماشاگران را غافلگیر کرده اند. دیگر عادی است که مردم آرای کمدین ها را با هم بررسی کنند یا برای محبوب شان رای جمع کنند. اگرچه مثل همیشه این رقابت هم سیاسی شد و پای دو ج ناح سیاسی را وارد معرکه کرد اما به هر حال مردم بی توجه به این بارکشی ها و دعواهای خاله زنکی، حواسشان به خود اجراهاست.

استندآپ کمدی چیست و چرا محبوب است؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مهر ۹۴ ، ۱۴:۳۳
باما


مشاهیر معروف ایرانی الاصل در جهان + تصاویر

شاید منتظر این هستید تا ببینید کدام مشاهیر جهان، ایرانی الاصل هستند، خوب پس منتظرتون نمیذاریم؛ ببینید و بخندید!!

مشاهیر معروف ایرانی الاصل در جهان + تصاویر

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مهر ۹۴ ، ۱۳:۵۰
باما

دانلود برنامه ی دید در شب با حضور امیر تتلو

دانلود برنامه اینترنتی دید در شب با حضور امیر تتلو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مهر ۹۴ ، ۰۹:۳۶
باما