بلاگ سرگرمی و تفریحی باما

جدیدترین مطالب سرگرمی و تفریحی را اینجا ببینید

بلاگ سرگرمی و تفریحی باما

جدیدترین مطالب سرگرمی و تفریحی را اینجا ببینید

* تبلیغات - تبادل نداریم*

خرید خودرو صفر ممنوع

شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۲ ق.ظ


خبر آنلاین : در حالی بازار خودرو این روزها با رکود دست و پنجه نرم می‌کند،به تازگی گروهی به عنوان «خودرو صفر ممنوع» در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است.

این گروه قصد دارد با ایجاد کمپینی، مردم را به نخریدن خودرو صفر کیلومتر از خودروسازان خارجی دعوت کند و استنباط می کند تا زمانی که ایران خودرو و سایپا قیمت محصولات خود را کاهش ندهند، نباید محصولی از این دو شرکت خریداری کرد.

تشکیل چنین کمینی سبب شده تا خودروسازان داخلی علاوه در کنار مسائل و مشکلاتی نظیر کمبود منابع مالی، حراست از بازار و مدیریت ورود خودروهای چینی و مسائل مربوط به صنعت قطعه سازی، با پدیده جدید شبکه های اجتماعی مواجه شوند و برای رفع آسیب های چنین گروه هایی تاکتیک جدیدی را به کار گیرند.

موضوع نخریدن خودروی صفر و تشکیل کمپین"خرید خودروی صفر ممنوع" کار را تا جایی برای مدیران عامل دو شرکت خودرو ساز سخت کرده و آنها را در وضعیت قرمز قرار داده که مجبور به موضع گیری در مقابل این کمپین شده اند و در رسانه ها و خبرگزاری های معتبر درباره ی عدم تاثیر این کمپین بر روی روند  تولیدشان سخن گفته اند.


در همین رابطه احمد نعمت‌ بخش دبیر انجمن خودروسازان ایران اظهار کرد: این جو علیه خودروسازان از مدت‌ها پیش به راه افتاده است و حال به شبکه‌های اجتماعی کشیده شده است در حالی که بارها در رسانه‌ها مطرح کردیم که انتظار کاهش قیمت خودرو بی‌فایده و غیرمنطقی است.

او با بیان اینکه تشکیل این گروه‌ها تاثیری به لحاظ روانی در بازار نمی‌گذارد، گفت: مشتریانی که نیاز به خودرو دارند از بازار خودرو می‌خرند و برای محصولات داخلی تقاضا وجود دارد و کسی نمی تواند تقاضای مشتریان را سرکوب کنند.

منبع: خبر آنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی