مهراوه شریفی نیا در صفحه شخصی اینستاگرامش عتوان کرد که معتاد خندوانه شده است

شریفی نیا از اجرای استندآپ کمدی امیرمهدی ژوله در مرحله دوم مسابقه خنداننده برتر خندوانه حمایت کرد..

مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا در صفحه شخصی اش گفت :

اینقدر همه از خندوانه حرف زدن که منم بالاخره دو هفته ى پیش “ست آپ باکس” خریدم که خندوانه ببینم.
و … الان
بعد ازگذشت دو هفته
من، مهراوه هستم، یک معتاد به خندوانه!!!ا
در این حد معتاد که بعد از مدتها نرم افزار آپارات رو هم روى گوشیم نصب کردم و همه ى مسابقه هاى قبلى رو که ندیده بودم، دیدما
پریشب
به شدت از حذف شقایق دهقان ناراحت شدم چون سوژه ى انتخابى و اجراش رو خیلى دوست داشتم.

و اما دیشب… تا قبل از خندوانه امیرمهدى ژوله رو ندیده بودم. فقط سر پیش تولید یکى دو تا کار یادمه که قرار بود متن رو بنویسه یا طنزنویسى کنه ،
به هرحال اسمش رو به عنوان نویسنده زیاد شنیده بودم.
بیخود و بى دلیل تصورم ازش یک آدم به شدت نامرتب بود!!! فکر مى کردم از این مرداى ژولى پولى شلخته ست که یه بلوز تیره ى رنگ رو رفته مى پوشه و هیچوقت موهاش رو شونه نمى کنه و همه ى اتاقش پر از ته سیگار و کاغذ مچاله شده ست!!! بیخودى …!!!ا
اولین بار که ست آپ باکس روشن شد و کار کرد دیدم خندوانه داره پخش مى شه ولى به جاى رامبد جوان ، یک مرد دیگه داره حرف مى زنه و برنامه اجرا مى کنه که من نمى شناسمش
لباس سفید پوشیده و خیلى هم بانشاط و تر و تمیزه.
آخر برنامه بود و اون مرد حرفاش رو به دختر یک روزه اش گندم تقدیم کرد که به نظرم خیلى کار جذابى بود.
از تشویق ها فهمیدم امیر مهدى ژوله ست!!! و به تصورات خودم کلى خندیدم.
بعدتر که تو آپارات برنامه اش رو دیدم واقعا دل درد گرفتم از خنده.
برنامه ى دیشبش هم خیلى خوب بود.
به غیر از نوشته و سوژه ى بسیار خوب و تفکربرانگیزش، در آوردن شلنگ قلیون از جیبش عااااالى بود.
در نتیجه با وجود اجراى بسیار جالب و تحسین برانگیز امین حیایى
راى من هم امیر مهدى ژوله ست.
ا———————-ا
پى نوشت:
دیدم همه دارین براش تبلیغ مى کنین گفتم منم به پاس اونهمه خنده ى از ته دل دِینِ خودم رو ادا کنم




دانلود فیلم اجرای استندآپ کمدی،کمدین امیر مهدی ژوله در مرحله ۲

دانلود (حجم فایل 37 مگابایت)